به وب سایت یک نویسنده‌مهندس خوش آمدید

با کمک من، نام‌تان بیش از جان‌تان زنده خواهدماند.

اِدی عقابه (Eddie The Eagle)

مایکل ادواردز، نه خانواده ثروتمندی داشت، نه استعداد درخشانی. حتا والدینش تلاشی هم برای استعدادیابی یا شکوفایی تنها فرزندشان نمی‌کردند. یک خانواده معمولی و متوسط انگلیسی که پدر نقاش ساختمان بود و مادر خانه‌دار.

اما اِدی با وجود مشکل حرکتی در پاهایش که مجبور به بستن برِیس بود، شوقی وصف‌نشدنی داشت و آن آرزوی رفتن به بازی‌های المپیک بود.

خلاصه فیلم  و نکات مهمش را در پادکست بشنوید.

تریلر فیلم

این فیلم براساس زندگی اِدی ساخته شده است. مسیری که برای رسیدن به آرزویش طی کرد. انسانی بسیار معمولی که تنها هنرش تلاش خستگی‌ناپذیر، پیگیری و جدیتش در رسیدن به هدف بود.

نکته قابل توجه علاوه بر پشتکار ستودنی‌اش، عدم توجه به حرف‌های منفی دیگران بود. بااینکه ناراحت می‌شد. باابنکه انرژی‌اش تحلیل می‌رفت اما هدفش و رسیدن به آن از هر حرفی و هر مانعی ارزشمندتر بود.

نقش حمایتی مادرش را نیز نباید انکار کرد. برایش مهم نبود که اِدی مقام خواهد آورد یا نه، آنچه اهمیت داشت همراهی و همدلی با فرزندش با عشقی بی‌قیدوشرط برای تحقق آرزویش بود.

گویند اگر یک نفر غیرازخودتان به شما باور داشته باشد، موفق خواهید شد.

اِدی ادواردز به آرزویش رسید و تاریخ‌ساز شد.

فیلم ادی عقابه، با بازی تارون اِجرتون و هیو جکمن را می‌توانید از فیلیمو و سایر سایتهای دانلود فیلم ببینید یا دانلود کنید.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):