به وب سایت یک نویسنده‌مهندس خوش آمدید

با کمک من، نام‌تان بیش از جان‌تان زنده خواهدماند.

پادکست | خاطره‌نویسی، تجربه‌نگاری، میراث زندگی

یکی از خوب‌های عصر جدید، بوجود آمدن چیزی به نام فایل صوتی و پادکست است. برای منی که دائم درحال انجام دادن چندکار با هم هستم، فایل‌های صوتی در کانال‌های خوب تلگرامی و پادکست‌ها اتفاق مبارکی بود تا مبادا لحظه‌ای به خاطر کاری دیگر، جلسه‌ای یا مطلبی را از دست بدهم.

البته بگویم که کتاب صوتی دوست ندارم. چراکه معتقدم کتاب و داستان نیاز به تمرکز دارد و برای بهره بردن از لذت کتاب باید گوشه‌ای نشست و غرق درآن شد. نه‌اینکه لابلای کارهای روزمره به آن گوش داد. اما خوب برای عده بسیاری که چنین فرصتهایی ندارند، آن هم اتفاق مبارکی است.

حالا چه شد که به فکر تولید پادکست افتادم؟ بااینکه آدم بجوش و سازگاری نیستم، اما وقتی یخ‌هایم آب شوند از حرف‌زدن کوتاهی نمی‌کنم. چه جایی بهتر از پادکستی متعلق به خودم که می‌توانم آزادانه درباره موضوع مورد علاقه‌ام صحبت کنم. اثری از خود بجا بگذارم و امیدوار باشم که مطالعاتم و کارهایم شاید برای چندنفری مفید باشد. اضافه کنم که خود سروکله زدن با چالش‌های فنی تولید یک پادکست، آن هم به تنهایی نکات آموزنده بسیاری دارد.

نام پادکستم Project O است. به عبارتی پروژه اُفلیا. در قسمت اول مفصل درباره علت انتخاب و موضوعاتی که قرار است راجع به آنها صحبت کنم، حرف زده‌ام.

هرهفته چهارشنبه‌ها، پادکست را در سایت، پلتفرم شنوتو و کست‌باکس منتشر خواهم کرد.

می‌توانید قسمت‌های Project O  را اینجا بشنوید.

 

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):