به وب سایت یک نویسنده‌مهندس خوش آمدید

با کمک من، نام‌تان بیش از جان‌تان زنده خواهدماند.

کتاب «چهل ستون مهندس شدنم» | خاطراتی که من را ساخت

این کتاب چگونه شکل گرفت؟

از نیمه‌ی دوم سال ۱۴۰۰، بعد از کشمکش‌های بسیار برای یافتن موضوع تخصصی، به نتیجه رسیدم. دیدم همه‌ی شواهد دال بر علاقه و تجربه‌ام در خاطره‌نویسی دارد. بنابراین این سفر را آغاز کردم.

در کنار پژوهش درباره‌ی خاطره‌نویسی که نتایج آن را بصورت مقالات متعدد و متنوع در این وبسایت می‌خوانید، یکی از مهمترین کارها نوشتن خاطرات خودم براساس آنچه می‌آموختم، بود.

در قالب ستون هفتگی بتن مگر، خاطرات دوران دانشجویی‌ام را نوشتم. خاطراتی که مرور و کنکاش در هرکدام برایم بخشی از تاریکی‌های زندگی‌ام را روشن کرد. مسیری تازه پیش رویم گذاشت و تجربه‌های حال و آینده‌ام را غنی‌تر کرد.

طی ۹ ماه و نگاه عمیق به ۲۵ سال از زندگی‌ام، فهمیدم که خاطره‌نویسی تنها برون‌ریزی یا خلاصی از احساسات ناخوشایند گذشته نیست. تنها یادگاری یا به جا گذاشتن اثری از خود نیست، بلکه در درجه اول اکتشاف و بازآفرینی خود است.

نتیجه‌ی این ۹ ماه، تبدیل به کتابی شد که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم. این کتاب نمونه‌ی ساده‌ای است از خاطره‌نویسی شخصی که منجر به خودشناسی شد.

امیدوارم همانطور که به من برای شناخت خود کمک کرد، به خوانندگان عزیز نیز به عنوان نمونه‌ای از خوداکتشافی و روشی برای تغییر و زندگی بهتر کمک کند.

این کتاب برای چه کسانی است؟

  • برای علاقمندان به خاطره‌نویسی
  • برای جوانان و دانشجویانی که علاقمند به یادگیری از تجربیات دیگران هستند(بخصوص دانشجویان مهندسی)

 

برای دریافت فایل پی دی اف کتاب

لطفن مبلغ ۴۳۰۰۰ تومان (۴۳۰,۰۰۰ ریال) به شماره کارت

۶۲۷۴-۸۸۱۱-۱۷۴۵-۴۴۶۱

بانک کارآفرین به نام افلیا فصیحی واریز کنید.

سپس رسید واریزی را به ایمیل ofassihi@yahoo.com ارسال و فایل کتاب را دریافت نمایید.

 

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):